Page 2 of 4

Posted: 04 Apr 2008 07:43
by Edi
behem0th wrote:idealnym terenem na kolejnego palera jest gora lotnika.
Eee weełaśnie miałem to napisać ;)
behem0th wrote:i to nie paler miter 2 a 3. ;)
Zgadza się. Pierwszy był na Borowej, drugi nad Mienią.
Zróbmy teraz trzeci w Pogorzeli (10 V) i czwarty na Górze Lotnika (dajmy na to 17 V).

Posted: 04 Apr 2008 10:19
by Domar
dobra, niech tak będzie. 10 i 17 maja. ustalenia w toku :)

Posted: 04 Apr 2008 12:57
by dzidek
ale nie w terenie... asfalt lepszy :)

Posted: 04 Apr 2008 17:59
by różowy łokieć
najlepsze byłyby górki w okolicach Lasku

Posted: 05 May 2008 22:13
by Domar
Tak żeby nie było żadnych niedomówień:
1) Spotykamy się o 13 na asfaltowym odcinku drogi w Pogorzeli Warszawskiej (droga do Świerku), możemy umówić się o 12:30 w parku.
2) Wyznaczamy rozbiegówkę (niech będzie 200 metrów, ewentualne zmiany na miejscu) i odcinek pomiarowy - 100 metrów.
3) Ustawiamy na początku o końcu odcinka pomiarowego po jednej osobie ze stoperem, czas oficjalny będzie średnią z obu pomiarów.
4) Po pierwszej rundce jedziemy tą samą trasę pomiarową w drugą stronę, żeby było jak najsprawiedliwiej (nie ma, że wiatr albo coś)
5) Na koniec dodajemy czas obu przejazdów i wychodzi czas sumaryczny.

Teraz najlepsze :) Przewidziane są nagrody książkowe (sztuk dwie), ALE przyznamy je po obu częściach pałer mitera (tj. szosowym i terenowym). Klasyfikacją generalną będą po prostu zsumowane miejsca z obu pałerów. Kto będzie miał najmniejszą sumę, ten wygra (na przykład 1 i 3 miejsce = 4, a 2 i 5 =7). Nagrody dostaną dwie najlepsze osoby.
WAŻNE: OBA PAŁERY TRZEBA BĘDZIE PRZEJECHAĆ NA TYM SAMYM ROWERZE i tym samym ogumieniu, więc jeśli ktoś chce wpaść na szosówce to ja nie bronię, ale życzę szczęścia na terenowym. Oczywiście nikt nie będzie zapisywał dokładnej konfiguracji roweru, ale liczę na uczciwość :)

Jeśli chodzi o drugą część to myślę, że Góra Lotników się nada, ale jak ktoś ma lepsze propozycje to czekam na nie do 10 maja, w Pogorzeli zdecydujemy. Rozegramy ją 17 maja.

KONIEC :)

Posted: 05 May 2008 22:34
by karnaś
Domar wrote: i tym samym ogumieniu,
Łe, a już miałem kupić jakieś cieniutkie sliki :evil:

Posted: 05 May 2008 23:00
by pokrzewka
a nagroda będzie bardzo przydatna - pomoże zwyciężyć za miesiąc w Puszczy Osieckiej więc warto powalczyć :wink:

Posted: 06 May 2008 15:53
by Creeping Death
Więc rozumiem że 17'tego jest ten szosowy i później jakoś terenowy?
Czy źle rozumiem?

Posted: 06 May 2008 16:02
by karnaś
10 jest szosowy a terenowy 17

Posted: 06 May 2008 16:08
by Creeping Death
:( Szkoda... to mnie nie bedzie.. yyy ... chyba.. wyjeżdżam ;p

Posted: 06 May 2008 16:21
by carloz
Chciałbym wrzucić jeszcze raz swoje 3 grosze....

przy tak krótkim odcinku róznice będą niezauwazalne, tym bardziej przy tym sposobie pomiaru... o to przykładowe czasy kilku zawodników:

1 - srednia predkosc 40km/h - czas rzeczywisty - 9s
2 - srednia predkosc 37km/h - czas rzeczywisty - 9,7s
3 - srednia predkosc 42km/h - czas rzeczywisty - 8,6s

róznice sa na tyle małe, ze przy tej metodzie pomiaru (która gwarantuje błąd w granicach +- 0,5s - albo i lepiej...) wyniki będą się miały nijak z rzeczywistością

wg mnie musi się to odbyc na jakiejś pętli (prostej z nawrotką) aby pomiaru dokonała jedna osoba, oraz dystans musi być trochę większy, wtedy błą pomiaru będzie miał mniejszy wpływ na ostateczny wynik - moja propozycja to borowa - start na dole, nawrotka na gorze i w dół

to tylko takie moje przemyslenia... :wink:


i jeszcze jedno - jak ma wygladac próba terenowa - podjazd? płasko? piach? dystans? bo nie wiem jakie opony dobrać

Posted: 06 May 2008 16:34
by Arkadyj
Carloz to ma byc zabawa, zreszta i tak wszystko rozegra sie na probie terenowej, bo czym jest strata 0.5s w porownaniu z okolo 60 sekundowym podjazdem pod Gore Lotnika.

Zaloz cos dobrego na lekki piasek :-)

Pytanie do Domara - czy mozna wystartowac ale poza konkurencja na dowolnym rowerze podczas proby terenowej i szosowej??

Posted: 06 May 2008 16:34
by karnaś
Chyba runda w okolicy Góry Lotnika.

Posted: 06 May 2008 16:37
by Domar
Borowa już była, więc chyba odpada. można pomyśleć nad zwiększeniem dystansu albo szybko wymyśleć jakąś inną lokalizację. pałer miter terenowy będzie miał pewnie ze 2-3 kilometry, podjazdy, zjazdy i proste. taki mix :)

Posted: 06 May 2008 17:18
by Creeping Death
A ja sie zastnawiam... bo pewnie w terenowym sobie wystartuje.. just for fun.. Na ile dotankować pojechać i jaką strategie obrać na kwalifikację... gumy założe chyba z twardej mieszanki - to tak powiem w sekrecie :twisted:

Posted: 06 May 2008 18:26
by dzidek
Arkadyj wrote: Pytanie do Domara - czy mozna wystartowac ale poza konkurencja na dowolnym rowerze podczas proby terenowej i szosowej??
też się dołączam do pytania :)

Posted: 06 May 2008 19:07
by Domar
Arek, nie sumujemy czasów, a miejsca, więc różnica nawet 0,5 sekundy będzie mogła mieć bardzo duże znaczenie. Dlatego pomysł Carloza, żeby wydłużyć odcinek pomiarowy nie jest zły, wyjdzie pewnie w praniu. Jak chcecie możecie jeździć na czym się Wam podoba jeśli będziecie poza klasyfikacją, ALE sami zauważyliście, że to tylko fajna zabawa, więc może jednak wystartujecie na tym samym?

PS. Czarek, proponowałbym ogumienie z białym paskiem i zatankować 2 bro, tfu na 2 tankowania pojechać :P

Posted: 06 May 2008 19:11
by Creeping Death
Domar wrote: PS. Czarek, proponowałbym ogumienie z białym paskiem i zatankować 2 bro, tfu na 2 tankowania pojechać :P
O biały pasek będzie ciężko więc zostanę na zwykłej mieszance..
A co do tego tankowania.. Jedno przed drugie po ? ;)

Posted: 06 May 2008 20:24
by yorek
myślę, że bez tankowania w trakcie nie masz szans :lol:

Posted: 06 May 2008 22:01
by Domar
można zorganizować pit-stop do drodze ;) offtop się robi